Vecka 21+3 På akuten...

På akuten får vi som vanligt sitta och vänta en bra stund, vi fördriver tiden med att titta på Lets dance, jag vill hem till min dotter, vill inte sitta där, åh vad jag vill hem och sova...

En och en halvtimme senare blir jag uppropad, nervös är jag, jag gillar inte sjukhus, får ångest, det är säkert inget, tänkt om vi åkt hit i onödan när vi kunnat sitta hemma och bara myst eller sovit, är ju så trött...

Jag får förklara vad som hänt och efter att läkaren försökt övertyga mig om att det nog bara var flytningar, att vattnet går så tidigt var ju inte så sannolikt, så gjordes ultraljud, både vanligt och vaginalt, inte det roligaste, gud vad jag hatar det..

Fosterhinnan såg hel ut, men apparaterna på akuten var gamla och man såg inte så tydligt så vi måste till förlossningen och göra om samma sak.

Väntetiden på förlossningen vart tom längre än på akuten.

Nu vill jag bara hem...


Kommentarer
Postat av: FATMA | underhållning

Kika gärna in på tävligen som avslutas inom några få timmar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0