Vecka 21+3

Det hade varit en helt vanlig dag med illamående och yrsel, hade lika under hela första graviditeten med, men bara att härda ut, för visst är det väl värt det i slutändan? :)

Det var dags att bege sig hemåt från mamma där jag varit på en kvällskaffe, bara gå på toaletten först, sagt och gjort, var på väg att gå när det plötsligt känns som jag kissade på mig lite, in på toaletten igen.

På hemvägen så rann det till flera gånger och kommer hem med en blöt fläck på jeansen, börjar nu bli orolig, vad kan det vara? Inte kan det väl vara fostervatten?

Har så svårt för sjukhus men ringer ändå in till förlossningen som hänvisar mig till sjukvårdsrådgivningen eftersom dom inte tar emot innan vecka 22.
Där får jag prata med en trevlig man som ställer lite frågor, hur mycket kom det? hade jag ont?

Han ber mig vänta i luren medans han pratar med en barnmorska som tycker att jag ska åka in till akuten.

Cristian ringer och fixar barnvakt och skjuts så beger vi oss in mot sjukhuset...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0